Thursday

I'M SO VERY SORRY SIS NATASHA . tak berniat pung nak mainkan janji yang kita dah buat , cuma saya just ikut cakap papa saya , sorii gila . saya taknak kita gaduh lagiiii . susah betul nak jaga hati orangg :'( orang kutuk kita sanasini kita kena beralahh , orang tak pernah fkir perasaan orang yang kecewa sebab kita kutuk diaa . aku tahu tuu , aku pernah kutuk orang , orang pernah kutuk aku , hati kita lagi sakit bila kita kena kutuk . orang yang MENG-kutuk mungkin rasa happy :) ya , aku admit semua semua tuuu /-3 aku faham cengmana perasaan kau kena marah dengan bapak . tapi sekejap dah boleh senyum balik kenn ? bukan sebab tu kot aku rasa kau marah gila pig kat aku , sebab yang ITU kenn ? dah dah lahh , lupakann .
tak senang sebenarnya , tapi bila cuba sikit sikit mesti boleh ken ?
hurm , so sorry SIS NATASHA :'( saya tak kesa kakak tulis kat saya cenggitu , kenyataan . tapi sampah tuu saya tak boleh terima langsung . mama saya lahirkan saya dengan cara elok . akak tolonglah faham sikit .
kbaii

No comments:

Post a Comment